torsdag den 13. december 2012

Roser i sneen...

Det er i grunden flot, at man kan have blomstrende roser indtil slutningen af november måned. De sidste roser der "gav op" da sneen kom var Burgundy Ice. Blomsterne sidder der endnu, omend de er visne og de er egentlig ganske smukke selv i deres forfald...


Billedet er iøvrigt taget med mit nye kamera. Har givet mig selv en tidlig julegave i form et digitalt spejlreflekskamera Canon Eos 60D. Jeg er svært glad for det og glæder mig rigtig til, at tage en masse billeder når haven igen vågner af vintersøvnen.

3 kommentarer:

  1. Faktisk har vi en enkelt rose tilbage i haven, nemlig allerøverst i barcarole. Den ser herrens ud tæt på, men er yndig i sit sneklædte forfald set på afstand.

    SvarSlet
  2. Hej Søren,
    Super fint billede - du er en heldig mand. Jeg har netop selv købt et nyt kamera, da jeg også leger blog en sjælden gang imellem. Det er sjovt med os fyre og gadgets, jeg synes ihvertfald det er sjovt med elektronik!
    Jeg glæder mig til at følge din blog fremover, en af mine passioner er også roser.
    Med ønsket om en glædelig jul
    Dbh Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathias Emil. Du er hjerteligt velkommen... og glædelig jul til dig. Mvh Søren

      Slet