fredag den 17. februar 2012

Handbook of Roses...

Da jeg for et stykke tid siden skrev om en ny rose fra David Austin fik jeg en kommentar fra Ole (bloggen Ole's Have) hvor han opfordrede mig til, at bestille 'Handbook of Roses' fra David Austin. Det gjorde jeg selvfølgelig og i dag kom det med posten.  En stor tak til Ole!
Solen skinner og her til eftermiddag har jeg siddet lunt i drivhuset med kataloget, kaffe og 'lakrids-cookies'. Sikke en fantastisk måde, at starte vinterferien.
Selvom det kun er et bestillingskatalog er billederne lige til, at falde i svime over... Jeg har siddet og skuet ud i haven efter mulige pladser til nye roser... Jeg skal have flere roser... mange, mange flere roser!!!


2 kommentarer:

  1. Sikke en hyggestund. Lakrids-cookies, det lyder lækkert.

    SvarSlet
  2. årh hvor ser det skønt ud. Endnu en god begrundelse for et drivhus - jeg samler sammen til den endelige debat med min bedre halvdel ;-)

    SvarSlet