fredag den 16. november 2012

At huske til næste sæson...

Efterhånden som der kommer flere og flere vækster i haven er der også en del mere, at holde styr på. Jeg sætter en ære i vide hvilke planterne der står hvor. Lidt nørdet måske, med pyt! Når man nu ser en plante et sted og tænker den må jeg have (impulskøb). Så er det lidt lettere, at finde en egnet plads hvor form og farve passer når man ved hvor tingene står. Så ud over, at tage en masse billeder laver jeg også en del små tegninger. Det er i øvrigt også rigtigt hyggeligt, at tegne tingene og ikke så sjældent når man sidder der med pen og papir får man nye ideer.


Ovenstående er en skitse af mit nye rosen- og staudebed, som ud over disse også er plantet til med en masse løg. Da jeg lavede bedet skitserede jeg, som vist i et tidligere indlæg, sågar en lille tegning af hvordan jeg forestillede mig, at det færdige resultat skulle se ud.

2 kommentarer:

  1. Sikke en bunke dejlige løg. God weekend.

    SvarSlet
  2. Stor tilhænger af en skitses overskuelighed og præcise gengivelse, så god og nyttig idé med din oversigt (den vil du prise dig lykkelig for til foråret)

    Mange hilsner fra
    Katinka

    SvarSlet