mandag den 26. december 2011

Planer og drømme...

Her i den kolde tid (…selv om der er utroligt varmt for årstiden) hvor der er knapt så mange gøremål i haven, nyder jeg at sidde i en god stol med en havebog og en kop kaffe. Der findes heldigvis et væld af have- og haverelaterede bøger. Jeg er en flittig låner på biblioteket, og har vel efterhånden lånt de fleste bøger mere end én gang.
Jeg planlægger og skriver ned når jeg ser noget spændende eller når jeg selv får en idé. Jeg laver lister over planter og blomster jeg gerne vil have i haven. Mange af de planter der har stået på min ønskeliste har jeg også fået plantet i løbet af året. Men hele tiden finder man nye som passer til det man allerede har eller som man ikke mener at kunne leve uden.
Der drømmes en hel del og man kan ikke få alt her i livet. Det er nok også bedst sådan, men man har lov til at drømme. Drømme koster ingenting.
...et lille udsnit af hvad jeg læser for tiden.

Aktuelle favoritter...


     

 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar