fredag den 20. april 2012

Flueben...

Jeg har tilbragt de sidste par dage i haven og kan sætte flueben ved et par af projekterne...

Mine to nye højbede er blevet helt færdige. I går hentede jeg et læs fed, sort muld fra mine forældres køkkenhave og fyldte bedene, der nu er klar til, at blive sået til. Egentlig skal de plantes til med sommerblomster, men jeg er fristet til, at sætte løg, så gulerødder, salat m.m... Nu må vi se!


Et andet og måske knapt så haverelateret projekt. Brændehækken er blevet fyldt op påny. Nu er der pinde til bålplads og vinterens hygge. Det er da flot...


Endelig knipsede jeg en lille samling billeder af haven "lige nu" og lavede nedenstående collage...



2 kommentarer:

  1. Jeg kom tilfældigt forbi din blog.
    Hvor ser dine højbede og brændestakken godt ud.
    Smuk collage.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  2. Hvor har du været flittig Søren :-D
    De der højbede kunne jeg godt bruge i min have ;-D
    Tror snart jeg selv må i gang med sav og skruemaskine, ellers får jeg vist aldrig mine højbede.
    Men det skal ikke komme an på det da, for jeg kan godt, hvis jeg skal ;-D ha ha... Jeg forstår godt du fristes til at sætte løg, så gulerødder, salat osv.
    Ha´en god dag.
    Marianne :-D

    SvarSlet