onsdag den 18. april 2012

Rosenstativ...

I et tidligere indlæg omtale jeg min klatrerose 'Félicité et Perpétue'. Jeg mente selv, at jeg kunne fremstille det stativ (...og det kunne jeg sikkert også!) den skal vokse op ad. Men ak... ak..., nu må jeg indrømme, at jeg køber mig til det. Jeg har anskaffet mig et af Claus Dalbys blomsterstativer. Det egner sig måske bedre til Lathyrus, men det må komme an på en prøve...


Man kan kun lige ane rosen i stativets midte. Forhåbenligt vil den de næste par år vokse sig stor og flot...

(billede fra Wikipedia)



3 kommentarer:

  1. he-he... ja, vi er vist et par stykker der har sådan et "tomt" plantetårn stående, men mon ikke det bliver fantastisk inden længe, - det tror jeg på! :o)

    SvarSlet
  2. Ja ja på denne tid ser alle plantetårne sådan ud! Det skal vi hurtigt få gjort noget ved. Forøvrigt sner det udenfor lige nu!

    SvarSlet
  3. Hej søren hyggeligt at "møde" dig, dejligt med nogle flere mænd i haveblogverdenen.

    SvarSlet