søndag den 1. april 2012

Søndagsshopping i Bilka...

Søndag formiddag kørte jeg sammen med fruen en tur i Bilka. Målet var primært roser p.g.a. et lokkende tilbud med 20 % rabat på alle haveroser.


Det blev til følgende roser...
  • Astrid Lindgren, 3 stk. Hvorfor jeg endnu ikke havde denne i min have aner jeg ikke. Den er efter min mening en af de sundeste og smukkest fremtrædende lyserøde roser.
  • Hill Cottage, hvid hybenlignende rose fra Poulsen Roser. 1stk.
  • Eglantyne fra min absolutte yndlingsforædler David Austin. 1 stk.
  • Burgundi Ice, 2 stk.
Der kom også lidt andet i indkøbsvognen. Lidt husløg, stenbedsplanter, løgplanter og de smukkeste primula.





3 kommentarer:

  1. Jeg kender altså ikke mange mænd der kan lokkes i Bilka på en søndag! På den anden side er det jo nogle dejlige indkøb du har gjort, så det opvejer vel påsketrængslen... ;o)

    SvarSlet
  2. Dejlige indkøb du og fruen har foretaget. Bilka har fortiden så mange ting, jeg gerne ville eje (bl.a. Nordens oliven og nogle dyre jernreoler og stativer), men vi skal virkelig spare hjemme hos os, så jeg bliver simpelthen hjemme.

    Rosenkøb har jeg desuden gjort en del af, åååååååhhhhh, det bliver bare så skønt til sommer!

    Jeg glæder mig til at se dine blomstre. Særligt Elegantine.

    SvarSlet
  3. Jeg har også Astrid Lindgren, og den har ikke taget skade af de hårde vintre. Virkelig fin rose. Sidste år rev jeg blot rosenbladene af, istedet for at klippe hovedet af, så fik jeg fine hyben.

    SvarSlet