onsdag den 18. januar 2012

Collage med roser - en prøve!

På flere blogs har jeg set de fineste billedcollager. Giver virkelig bloggens  visuelle fremtoning et løft. Jeg har spekuleret og spekuleret... hvordan gør de?
... og nu har jeg så fundet ud af det! Fantastisk!
Nedenstående billede er lavet i 'Picasa 3'...

(Øverst fra venstre er det Étude, Queen of Sweden og Rhapsody in Blue. I midten Henri Martin. Nederst fra venstre Gertrude Jekyll, Glamis Castle og Souvenir de George Pernet Climb).

3 kommentarer:

  1. Smuk.
    Jeg har længe spekuleret over hvordan man gør. Jeg har desværre ikke fundet ud af det endnu. Håber det lykkes engang.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  2. Jeg bruger også Picasa 3 - og fandt også ud af det efter en del baksen rundt. Din collage er blevet rigtig flot - fortsæt bare i samme stil :o)

    SvarSlet
  3. Meget smuk - har heller ikke helt kigget på collager endnu!

    SvarSlet